VALUE-HUNTING: PRINCIPLES OF TREND-DRIVEN INNOVATION

ANDRIUS GRIGORJEVAS & GEDIMINAS UŽKURAITIS (LT)

Speaker

Pranešėjai Andrius Grigorjevas ir Gediminas Užkuraitis pristato temą VERTĖS MEDŽIOKLĖ: TENDENCIJOMIS PAREMTŲ INOVACIJŲ PRINCIPAI

Pranešėjus pristato Be&Do.

ANDRIUS GRIGORJEVAS – Be&Do agentūros strategas, dirba su prekės ženklų strateginiais projektais tarptautinėse rinkose, veda paskaitas ISM ir Vilniaus universitetuose, „Atomic Garden” reklamos mokykloje bei KOG rinkodaros ir komunikacijos institute, ruošia inovacijų ir tendencijų projektus, mokymus ir dirbtuves.

GEDIMINAS UŽKURAITIS – Be&Do verslo konsultavimo įmonės partneris ir strategas, padedantis kompanijoms atgauti vertę, kuri prarandama neišnaudojant potencialo inovacijoms, naudojant neefektyvią komunikaciją ar neoptimalius pardavimų procesus.

Jie pasakos apie tai, kaip naudotis tendencijų prognozavimu ne vaikantis madingų ir „sexy“ temų, bet kuriant verslo vertę. "Be&Do" strategai teigia, kad kai kas jau turi atsakymus į klausimus, kurių ieškome. Svarbiausia - suprasti, kur jų ieškoti.

Pranešimo metu išgirsite praktinius patarimus, kaip analizuoti, supratsi ir pritaikyti pokyčius, kurie vyksta aplink mus.

KAM BUS ĮDOMU? Visiems, kurie kuria ar bendradarbiauja kuriant vertę versle.

-

Speakers Andrius Grigorjevas & Gediminas Užkuraitis presents the topic VALUE-HUNTING: PRINCIPLES OF TREND-DRIVEN INNOVATION

Presented by Be&Do

ANDRIUS GRIGORJEVAS – strategist of the brand management agency “Be&Do”, who works with researches of trends and industrial workshops, international brand and consumer research methodologies, and trend forecasting. Andrius is a lecturer at Vilnius University, the advertising school "The Atomic Garden Vilnius", KOG institute of marketing and communication.

GEDIMINAS UŽKURAITIS – a partner and strategist for the brand management agency “Be&Do”, who helps companies to regain their value, that was lost by not using potential innovations, effective communication or optimal sales.

They are going to talk about how to use trend research not for chasing fancy and sexy topics, but for building business value. "The Be&Do" strategists claim that somebody has already got the answers we are looking for, we have to learn where to look, because the most valuable answers are always found in areas that are the furthest from where we are now.

At the conference you'll get a practical advice on how to analyze, understand and apply the changes happening around us

WHO SHOULD ATTEND: Anybody who creates or contributes to business value.