Hungry Scout presents

Artificial creativity

Trend

Artificial Creativity, kalbant paprasčiau, yra dirbtinio intelekto (DI) atėjimas į kūrybines industrijas. DI įrankiai arba įrankiai iš DI sudedamųjų dalių jau naudojami praktiškai kiekvienoje industrijoje. Kūrybinės industrijos – ne išimtis. 2014 metais UK buvo testuojamas pirmasis DI lauko reklamos stendas, vėliau DI sukūrė naują Rembranto paveikslą, o japonų agentūra „pasisamdė” DI kūrybos vadovą. Jau turime DI režisuotus bei prodiusuotus filmus, muzikinius kūrinius.

Pagrindinis klausimas – kaip DI keis kūrybinį darbą: kiek tai automatizuos ir/ar pagreitins kūrybą ir procesus, ar tai bus naudingi įrankiai kūrybininkams, ar pakels darbo kokybę, ar kaip tik, turėsime dar daugiau trasho. Taip pat aktualūs išlieka plagijavimo ir autentiškumo klausimai, kaip tai turės įtakos „fake news“ kūrimui ir plitimui. Kokius DI įrankius galime naudoti jau dabar?

Šia tema konferencijoje kalbės Justinas Jautžemis.

KAM BUS ĮDOMU?
Visiems, kuriems įdomi ateitis.