Choco agency presents

DOMINYKA JONUŠIENĖ (LT)

Speaker

Dominyka Jonušienė presents the theme „LOL check out that video! Pildyk Youtube marketing case“

Dominyka Jonušienė – general manager of „Tele2“ brand „Pildyk“.

Dominyka Jonušienė has been working in creative agencies for 7 years now. Then – 7 years on the client's side. Referring to her experience on working with the youth-oriented brand „Pildyk“ Dominyka will teach us how to reach the most open-minded, the most loyal, those who spend the most money and at the same time, who are the hardest to reach. Her keynote will explain how to confirm something that you don’t understand, to laugh when it’s not funny and what to do when you realize that "those millennials" have already turned 18!

Dominyka’s talk will be held in Lithuanian.

WHO SHOULD ATTEND:

Brand managers, those whose audience is young people and everyone who like to spend their time on Youtube.

Dominyka Jonušienė pristatys temą „Nerialus video! kaip prisizvengiau“. Pildyk Youtube pavyzdys“.

Dominyka Jonušienė – Tele2 prekinio ženklo „Pildyk“ vadovė.

Dominyka 7 metus dirba kūrybinėse agentūrose. Tuomet – dar tiek pat kliento pusėje. Remdamasi savo patirtimi dirbant su „Pildyk“, į jaunąją kartą orientuotu prekės ženklu, Dominyka mums papasakos kaip pasiekti pačius imliausius, pačius lojaliausius, pačius išlaidžiausius ir, tuo pačiu, pačius nepasiekiamiausius? Kaip tvirtinti tai, ko nesupranti, juoktis, kai nejuokinga ir ką daryti suvokus, kad „tiems millenialsams“ jau aštuoniolika? Atsakymai – Dominykos pranešime.

Dominyka pranešimą skaitys lietuvių kalba.

KAM BUS ĮDOMU?

Prekių ženklų vadovams, tiems, kieno auditorija yra jaunimas ir visiems, kas „stumia“ laiką Youtube.