FOLK PRESENTS

EXPERIENCE DESIGN

Trend

Gera vartotojo patirtis – prekės ženklo sėkmė. Kad ir kokį produktą kurtumėte, svarbiausia – kokią kokybinę patirtį jis suteiks jūsų vartotojams. O šie savo nuomonę turės visada. Todėl patirties dizaino įrankiai leidžia verslams planuoti ir pristatyti būtent tai, kas vartotoją įtraukia į vertybėmis paremtus santykius. Tai ne tik padeda analizuoti esamą situaciją, nustatyti problemas, bet ir neigiamas patirtis paversti teigiamomis bei kurti naujas ir įgalinti vartotojus jomis dalintis.

Apie šią tendenciją daugiau išgirsite Nelly Ben Hayoun, Justinos Muralytės ir Igno Kozlovo, Deivydo Praspaliausko pranešimuose.

KAM BUS ĮDOMU?

Tiems, kurie nori pažinti ir susidraugauti su savo klientais. Visiems žmonėms ir verslams, kurie kuria produktus ar siūlo paslaugas, nes vartotojo patirtis yra neatsiejama to dalis.

Tendenciją pristato ir jos klausimais konsultuoja dizaino agentūra FOLK.