HOW EXPERIENCES EARN ATTENTION

Faris Yakob & Rosie Yakob (USA)

Speaker

Pranešėjai Faris Yakob ir Rosie Yakob pristato temą KODĖL PATIRTIES KŪRIMAS YRA GERIAUSIAS BŪDAS PELNYTI DĖMESĮ?

FARIS YAKOB – kompanijos „Genius Steals“ bendraįkūrėjas. Faris, vos prasidėjus interneto erai, karjerą pradėjo kaip skaitmeninio verslo strategijos konsultantas. Apšilęs kojas jis prisijungė prie reklamos agnetūros „Naked Communications“, kur geriausiais agentūros laikais dirbo komunikacijos strategu Londono, Sidnėjaus ir Niujorkio ofisuose, o vėliau netgi tapo skaitmeninio padalinio vadovu. Faris darbografijoje yra ir technologijų stratego pareigos „McCann Erickson“ Niujorko biure. Prie komandos prisijungęs, kad padėtų jiems tapti skaitmeninio marketingo lyderiais, Faris padarė dar daugiau – „McCann Erickson“ reklamos kampanija laimėjo pirmąjį Kanų „Cyber Lion“ apdovanojimą. Apie socialinę mediją ir marketingą jis taip pat rašo tokiems leidiniams, kaip „Forbes“, „Fast Company“, „Campaign“ ir kitiems.

ROSIE YAKOB – kompanijos „Genius Steals“ bendraįkūrėja. Savo karjerą ji pradejo dirbdama su pasaulinėmis hip hop muzikos žvaigždėmis Jay-Z ir Steve Stoute, jų kompanijoje kurdama netradicines komunikacijos su vartotojais strategijas tokiems prekės ženklams kaip „Samsung“, „Wrigley“, „Altoids“, „Target“ ir kitiems. Rosie taip pat yra dirbusi „Cake Group“ kompanijoje, kur rūpinosi pasauline prekės ženklo „Motorola“ komunikacijos strategija socialiniuose tinkluose. Vėliau ji prisjungė prie Niujorko „Saatchi & Saatchi“ komandos ir dirbo su „P&G’s Pampers & Olay“, „General Mills’ Cheerios“ ir daugeliu kitų kampanijų.

Faris ir Rosie keturis su puse metų praleido keliaudami po pasaulį ir padėdami žmonėms spręsti verslo problemas pasitelkiant kūrybiškumą. Kompanija „Genius Steals“ tai iš dviejų super talentų susidedanti strategijos ir inovacijų konsultavimo agentūra, padedanti prekės ženklams ar reklamos agentūroms surasti aukso vidurį komunikacijos, naujų produktų idėjų ir mąstymo būdų sankryžoje, ypač kai tai susiję su technologiniais sprendimais

Savo įkvepiančiame ir informatyviame pranešime Faris ir Rosie kalbės apie dėmesį, kaip galingiausią išteklių šiandieniniame pasaulyje – varomąją jėgą naujiems kultūros gigantams, ir tai, ką mes iš tiesų žinome apie dėmesį bei kaip komponuoti savo patirtį, kad geriau jį pritraukti.

KAS BUS ĮDOMU? Visiems besidomintiems kūrybiškumu, naujų idėjų svarstymu, komunikacijomis ir medija.

-

Speakers Faris Yakob & Rosie Yakob presents the topic „HOW EXPERIENCES EARN ATTENTION“

FARIS YAKOB – co-founder of „Genius Steals“. Faris began his career as a strategy consultant for digital businesses during the first dot com explosion. He moved into the agency world, eventually joining Naked Communications as their 20th employee. Faris worked for Naked in London, Sydney and New York, during their heyday, as a communication strategist and later as global head of digital. Faris went on to be EVP Chief Technology Strategist at McCann Erickson NYC, tasked with ushering in their digital transformation, which led to them wining their first ever Cyber Lion at Cannes. He has written about social media and marketing for Campaign, Fast Company, Forbes, Contagious, Canvas8 and Age of Conversation books.

ROSIE YAKOB – co-founder of „Genius Steals“. Rosie began her career working with hip hop moguls Jay-Z and Steve Stoute at their entertainment branding company, developing non-traditional ways for brand like Altoids, Target, Wrigley and Samsung to connect with their fans. She joined Cake Group’s newly founded New York office in 2009 where she launched Motorola’s global social media presence and helped brands like Havaianas, Sears and Oppenheimer navigate the world of social and digital media. In early 2011, Rosie joined Saatchi & Saatchi’s New York office to lead social and emerging media, advising brands including P&G’s Pampers & Olay and General Mills’ Cheerios amongst others.

Faris & Rosie have spent four and a half years travelling without a homebase helping people around the world solve their business problems using creativity. „Genius Steals“, the company they‘re a part of, is a strategy and innovation consultancy which helps brands, agencies, and rebels find the awesome at the intersection of new communication ideas, new product concepts, and new ways of thinking, especially when it comes to the impact of technology.

In their educational as well as inspirational lecture Faris and Rosie will discuss how attention is the most valuable resource in the world, powering the new giants of culture and what do we actually know about attention, and how can we design experiences to better capture it.

WHO SHOULD ATTEND: Anyone involved in creativity, brainstorming, communications, media.