Creative Zero and Co-Founder @Holy Motors

Giorgi Avaliani (GE) >> National Treasure >>

Speaker

Creative Zero and Co-Founder at Holy Motors

Trend: HOMO ACTIVISTUS

BIO

Giorgi Avaliani firmly believes that starting from 0 is always the best decision. One of the loudest voices of the flourishing Georgian creative industry, Giorgi began his career at Leavingstone, Tbilisi with focus on social media, viral stories, digital experiences, and fun in all forms and sizes. After scoring a wave of “firsts” for the agency and the country - the first Cannes Lion, the first Webby Award (the second one too), the first Awwwards SOTD, the first Eurobest Young Creatives Gold Medal, and the very first spot for Georgia on the Cannes Lions jury, he moved on to launch his own creative design studio Holy Motors on April 1, 2019 with Nick Kumbari, acclaimed art director and graphic designer - diving deeper into creating memorable brands from scratch. Apart from chasing wild ideas, running an illegal chacha brand “Bodishi” (meaning “sorry” in Georgian), teaching at Georgian Institute of Public Affairs, he loves challenging tradition with modern twists - his controversial pink version of the national costume received a lot of publicity during the Frankfurt Book Fair, and together with his friends he invented the birthday of khinkali (Georgian version of dumplings), now celebrated every year on October 10 (simply because khinkali is 10/10).

ABOUT WHAT?

National Treasure

A nation that gave the world wine, Demna Gvasalia and Stalin (sorry on this one!) has reinvented itself countless times. In constant turmoil, loud, and never on time - Georgians live and breathe by creativity. It truly comes in all forms and sizes, infecting every aspect of public and private lives, from politics to architecture, from dancing in the streets to swimming trees, from vulgar to sacred. Giorgi Avaliani, one of the most awarded Georgian creative minds, will use his anthropology skills to dissect national DNA in search of some precious findings on building and maintaining a creative society (and how the Western civilisation could profit from it!).

BIOGRAFIJA

Kūrybininkas iš Sakartvelo, Giorgi Avaliani, tvirtai žino, kad pradėti nuo nulio gali kiekvienas. Vyras tvirtai tiki – į naujus iššūkius nerti stačia galva dažniausiai yra pats teisingiausias sprendimas. Giorgi šiuo metu yra vienas garsiausių aukso amžių išgyvenančios Sakartvelo kūrybinės industrijos balsų. Vyras savo karjerą pradėjo vienoje didžiausių Tbilisio kūrybinių agentūrų „Leavingstone”. Ten sukaupė milžinišką patirties bagažą.

Jis – tikras socialinės medijos, žaibiško populiarumo sulaukiančių trumpų video Internete kūrimo bei, žinoma, beprotiško polėkio visur ir visada įžvelgti tai, kas gali tapti linksma ir smagu, žinovas. Giorgi pastangos ir talentai įvertinti tarptautiniu mastu. Jis pirmasis šalyje ir agentūroje nukovė Kanų liūtą, „Webby“ apdovanojimą (beje, antrąjį taip pat), pirmąjį „Awwwards SOTD“, pirmas savo šalyje ant kaklo užsikabino Eurobest geriausiųjų jaunųjų kūrybininkų auksą, ir tapo pačiu pirmuoju Sakartvelo piliečiu šalies istorijoje užsitarnavusiu nuolatinę vietą tarp Kanų Liūtų žiuri narių.

Atsikvėpęs nuo laimėjimų Giorgi kartu su kolega Nick Kumbari, vienu geidžiamiausių vietos kūrybos direktoriumi bei grafikos dizaineriu, įkūrė kūrybinio dizaino agentūrą „Holy Motors”, kurioje laužo visus įmanomus standartus, kurdamas šalį drebinančius prekių ženklus nuo pradžių pradžios.

Šio kūrybininko pomėgiai – platūs kaip Ramusis vandenynas. Be nuolatinio beprotiškų idėjų vaikymosi, nelegalaus čiačia (į samanę panašus tradicinis Sakartvelo gėrimas) verslo įkūrimo (gėrimą Giorgi pavadino paprastai – „Bodishi“ (vert. – „atsiprašau“ iš Sakartvelo kalbos), paskaitų skaitymo Sakartvelo viešųjų reikalų institute, jo didžioji meilė yra mesti iššūkį įsisenėjusioms tradicijoms ir atrasti būdų, kaip jas prikelti naujam, kūrybingesniam gyvenimui.

Kad ir vyro apsilankymas su tradiciniu Sakartvelo kostiumu, tiesa, ryškiai rožinės spalvos, Frankfurto knygų mugėje, prikaustęs visos pasaulio žiniasklaidos dėmesį. Ar kartu su draugais išmąstyta graži tradicija – Chinkalių (tradiciniai Sakartvelo koldūnai) gimtadienis, tapes masiniu renginiu visoje šalyje. Kadangi už šiuos koldūnus nieko skaniau nėra – jie visiškas 10 iš 10, tai paskirta ir atitinkama gimtadienio data – spalio 10.


APIE KĄ?

Nacionalinis turtas

Tauta, kuri pasauliui davė vyno, dizainerį Demna Gvasalia bei Staliną (už jį Sakartvelas širdingai atsiprašo), save iš naujo išrado šimtus kartų. Neramūs, dramatiški, garsūs ir niekada niekur nepasirodantys laiku – tokie tad nenuspėjami yra Sakartvelo piliečiai. Juos vienija aistra kūrybai, kuri šalyje pasireiškia visomis įmanomomis formomis, paveikia kiekvieną privataus ir viešo gyvenimo aspektą, nuo politikos iki architektūros, nuo beprotiškų šokių gatvėse iki plaukiojančių medžių, nuo vulgarumo iki šventumo.

Giorgi Avaliani, vienas labiausiai apdovanotų Sakartvelo kūrybinių protų, panaudodamas savo antropologines žinias, atvers tautinį Sakartvelo DNR. Kalbos metu jis paaiškins, kaip galima tuo sėkmingai pasinaudoti pradedant šalyje naujus judėjimus, iniciatyvas ar kuriant naujus visos šalies sąmonę paveiksiančius prekių ženklus.


Tendencija: HOMO ACTIVISTUS

PREVIOUS NEXT