The Atomic Garden Vilnius presents

GUODA SAKALAUSKIENĖ (LT)

Speaker

Guoda Sakalauskienė presents the topic “Choice 2020: Personality or Mediocrity?''

Guoda Sakalauskienė – Marketing Strategist, Personal Branding Enthusiast.

“I think that creative, courageous and vibrant brand is what purposefully helps to achieve the goals of any organization," – says Guoda. Although she is working in Financial Services (Fintech), personal branding is the object of Guoda's TOP interest whose influence she has been exploring in recent years.

In her keynote Guoda will raise questions: What is personal branding and why is it so popular today? How much does it cost and why should we invest in it? Looking forward into the year 2020 Guoda will try to draw the parallel between freelance culture and personal branding. In her talk she will also name the required competences for the year 2020.

Guoda’s talk will be held in Lithuanian.

WHO SHOULD ATTEND:

Everyone, interested in new winds of marketing.

-

Guoda Sakalauskienė pristato temą „Pasirinkimas 2020: asmenybė ar vidutinybė?“

Guoda Sakalauskienė – rinkodaros strategė, asmeninės ženklodaros entuziastė

„Kūrybingas, drąsus ir gyvas brandas yra tai, kas kryptingai padeda siekti bet kurios organizacijos tikslų“, – sako Guoda. Dirbdama finansinių paslaugų srityje (Fintech) pastaraisiais metais Guoda itin kruopščiai tyrinėja asmeninių prekės ženklų (personal branding) įtaką ir naudą.

Savo pranešime Guoda kels klausimus: Kas yra personal branding ir kodėl šiandien jis toks populiarus? Kiek jis kainuoja ir kodėl mes turėtume į tai investuoti? Žvelgdama į ateinančius 2020 metus Guoda ieškos „freelancinimo“ kultūros ir personal branding ryšio bei bandys įvardyti svarbiausias kompetencijas, kurios bus reikalingos 2020 m.

Pranešimą Guoda skaitys lietuvių kalba.

KAM BUS ĮDOMU?

Visiems, besidomintiems naujais rinkodaros vėjais.