CONSUMER 2020 >> Single age >> Death of authorities

Homo individualis

Innovation

Ateities žmogus keičiasi, kaip keičiasi ir jo vertybės. Tendencijos rodo, kad ateinančiais 2020-aisiais metais daugės vienišių, sąmoningai besirenkančių kurti savo ateitį, verslus ar keliones savarankiškai. Prekės ženklų kūrėjai privalo atkreipti dėmesį į tai, kad naujajai kartai buvę autoritetai šiuo metu yra visiškai nebesvarbūs.

Vis daugiau tarp Homo individualis atsiranda tokių, kurie gyvena vieni. Jie nenori nei žmonų, nei vyrų, nei vaikų. Šeimai neturi nei laiko, nei noro, nei erdvės. Jis – individualistas, kuriam patinka gyventi pačiam sau. Net atostogas Homo Individualis leidžia vienas. Nes tik taip keliaujant jis gali visiškai atsipalaiduoti, tik taip nereikia savo poreikių derinti prie nieko kito.

Homo individualis vertybės keičiasi, jam neberūpi autoritetai. Jis mano, kad tai – praeito dešimtmečio reliktas, todėl iš prekės ženklų tikisi naujos, jo vertybes atitinkančios komunikacijos. Keičiasi lyčių ir amžiaus sampratos.

„What’s Next“ – išsamiai apie tai, koks yra naujos kartos žmogus, kas ir kodėl jam patinka ir kaip su juo įmanoma sėkmingai susikalbėti?