Creative activism >> Unconventional brand actions >> Social changes

HOMO activistus

Innovation

2020-aisiais socialinių pokyčių sieksime daug kūrybingiau nei kada nors anksčiau. Aktyvizmas taps išraiška, kuri suvienija ir bendruomenes, ir prekės ženklus. Pokyčius įtakoja pati visuomenė ir verslas.

Homo activistus žino, kad vienas pats jis pasaulio nepakeis. Jis supranta, kad tik sukūrus bendruomenę, tik veikiant kartu pasaulį galima padarytų šiek tiek geresnį, o visus jo gyventojus daug artimesnius. Jis jaučia, kad šiuo metu yra pernelyg nutolęs nuo kitų ir siekia būdų suartėti. Pati tinkamiausia tam priemonė – kūrybiniai sprendimai. Kaip kad ir pasakojo tas sutiktas keliautojas, surengęs chinkalių (koldūnų) festivalį Gruzijoje, tapusiu masine, visą šalį vienijančia švente.

Homo activistus neabejoja – jo vidiniai siekiai privalo būti įdomūs ir verslui. Todėl jis laukia, kada prekės ženklai pradės siūlyti tai, kas vienija žmoniją. Homo activistus kreipiasi tik į tą verslą, kuris juo rūpinasi individualiai. Jis tikisi, kad privačios kompanijos stengsis kurti su juo ilgus metus truksiančią asmeninę draugystę.

Homo activistus neramina klimato atšilimas, todėl jo dėmesį traukia tie verslai, kurie neriasi iš kailio dėl ekologijos ir visuomenės gerovės. Politikais Homo activistus tiki vis mažiau, o štai iš verslo jis tikisi šimtaprocentinės socialinės atsakomybės.

„What’s Next?“ – papasakos, kokios vertybės rūpės ateities visuomenei.


Kas pasakos?

EN: Giorgi Avaliani / National treasure

LT: Ignas Kozlovas