New economy >> Emerging value economy >> New business culture

Homo prosperitas

Innovation

2020-aisiais vyraus naujų verčių ekonomika, todėl kiekvienas verslas privalo suvokti, kokių potyrių ir vertybių ieško jų klientai ir kaip juos jiems suteikti.

Homo prosperitas žino macro ir micro tendencijas, kurios jam padeda generuoti naujas unikalias idėjas. Ateities visuomenėje daugės sąmoningą vienišiaus gyvenimą pasirinkusių žmonių, kurie rinksis kitokį laisvalaikį, plėsis sąmoningumas tiek vartotojiškumo mažinimo, klimato kaitos, antrinio vartojimo ir kitos tendencijos. Iš to seks galimybės tiek naujiems verslams atsirasti, tiek ir senųjų pokyčiams.

Homo prosperitas patinka, kai prekės ženklas priverčia jį jaustis sentimentaliai. Jis nori prisirišti ir būti ištikimas tam, kas žino, kaip jį priversti jaustis geriau. Sėkmingas ateities verslas privalo suprasti, kad prekiauja nebe daiktais ar paslaugomis, tačiau emocijomis ir potyriais.

Homo prosperitas ir savo laisvalaikį leidžia kitaip. Viena iš naujausių tendencijų verslui – žaibiškai pasaulyje populiarėjantys nauji linksminimosi būdai ir barų be alkoholio kultūra. Jis mėgsta socializuotis ir išeiti į barus, bet laiką leisti vietose, kuriose gali gauti įmantriausią kokteilį. Tik nealkoholinį.


„What’s next” – papasakos kaip geriausiai išnaudoti tendencijas savo naudai.