Creative director @FOLK agency

IGNAS KOZLOVAS (LT) >> Unconventional brand actions >>

Speaker

Creative director AT ,,FOLK” agency

Trend: HOMO ACTIVISTUS

BIO

Ignas is a Partner & Creative Director at FOLK branding agency, who is widely recognized for exclusive approach and innovative working methods. In 18 years of experience in agencies such as BBDO, McCann, Ogilvy and TBWA Ignas had an opportunity to lead design projects for the biggest international and local clients: from Audi, L’Oreal and others. However, FOLK is his most personal and ambitious project - last year only, the agency has been awarded & nominated for 12 times in various international festival, its projects were widely covered in the international press, such as Monocle, Dezeen, It’s Nice That, Lurzer’s Archive. Furthermore, regarding holistic approach that FOLK is applying agency’s projects has also been awarded outside the design community - local tourism platform Neakivaizdinis Vilnius has been acclaimed as the most successful tourism initiative in Lithuania, not to mention their self initiated project Signato, which became one of the most well-known identity projects in the region with a global reach of 70 000 000.

ABOUT WHAT?

Unconventional brand actions

Times are long past when it was enough for brands to own differentiating names, logos or visual identities. Nowadays it is much more about what you do, instead of what you say or look like - it is about unconventional brand actions.

From closing the shops on Black Friday, encouraging kids to bring their toys instead of selling them, to tourism brands fighting with over-tourism. It is safe to say that unconventional is becoming conventional & sustainability’s gone from being a bit fringe to being really very, very mainstream. Those who still act as in a beauty pageant are meant to be forgotten - brands have to start practicing what they preach.

BIOGRAFIJA

Ignas Kozlovas - ženklodaros agentūros FOLK kūrybos vadovas bei partneris, gerai žinomas dėl išskirtinio požiūrio į dizainą bei inovatyvių metodų taikymo sprendžiant klientų verslo problemas. Daugiau nei 18 metų patirties dirbant didžiosiose Lietuvos reklamos agentūrose, Ignui suteikė progą dirbti su didžiausiais Lietuvos ir tarptautiniais prekių ženklais. Vis dėlto, FOLK yra jo asmeniškiausias ir ambicingiausias projektas - vien praėjusiais metais agentūra buvo 12 kartų apdovanota ir nominuota prestižiniuose dizaino bei reklamos festivaliuose, o patys projektai publikuoti tarptautinėje žiniasklaidoje: „Monocle“, „Dezeen“, „It’s Nice That“, „Lurzer’s Archive“ ir kt. Dėka holistinio požiūrio į ženklodaros projektus, FOLK buvo apdovanota ir už dizaino industrijos ribų - vietinio turizmo platforma „Neakivaizdinis Vilnius“ buvo pripažinta sėkmingiausia turizmo iniciatyva Lietuvoje. Verta paminėti ir pačios agentūros inicijuotą projektą „SIGNATO“, kuris tapo vienu žinomiausių identiteto projektų regione ir už jos ribų, pasiekęs didesnę nei 70 000 000 tarptautinę auditoriją.

APIE KĄ?

Neįprasti prekių ženklų veiksmai

Laikai, kai prekės ženklams užtekdavo išsiskirti savo pavadinimu, logotipu ar vizualiniu identitetu, jau seniai praėjo. Keičiasi visuomenė, turi keistis ir prekių ženklai: šiandien gerokai svarbiau yra tai, ką tu darai bei kaip elgiesi, nei ką sakai ar kaip atrodai. Visa tai yra apibrėžiama kaip nekonvenciniai, neįprasti, nuostatoms nusižengiantys prekių ženklų veiksmai. Pradedant parduotuvių uždarymu juodojo penktadienio metu, kvietimu vaikams lydyti jų plastikinius žaislus vietoje jų pardavinėjimo, baigiant turizmo agentūrų susivienijimu kovojant su overturizmu.

Išskirtiniams veiksmams tampant įprasta praktika, tvarumui - veiklos higiena, konvencijų laužymui - tradicija, prekių ženklai, vertę kuriantys tuščiais pažadais, gali tikėtis tik tuščių pirkėjų krepšelių. Atėjo laikas misijai, vizijai ir vertybėms tapti veiksmais.