SCREENING

„Kanų liūtų“ reklamų peržiūros

Designer/Artist

Kasmetinės „Kanų liūtų“ reklamų peržiūros – unikalus renginys Lietuvoje, į kino sales suburiantis gausybę kūrybiškumo bei geros reklamos entuziastų.

„Seksu ir katinukais #nebenustebinsi“ – šiemet skelbė pagrindinis „Kanų liūtų“ renginys Lietuvoje „Geriausios Kanų liūtų reklamos“, kvietęs Lietuvos kino teatruose žiūrėti geriausias metų kampanijas. Jas visoje Lietuvoje pamatė jau daugiau kaip 10 000 žmonių.

Kampanijos pavadinimas atspindi „Kanų liūtų“ renginyje akcentuotus besikeičiančios reklamos industrijos principus. Didžiausias dėmesys atkreiptas į reklamos kūrybiškumą ir etiškumą, siekiamybę sudominti ir nustebinti žiūrovą originalumu, o ne jį papirkti.

Pastarosios reklamos industrijos tendencijos šiemet buvo paliestos Prancūzijoje vykusiame kasmetiniame kūrybiškumo festivalyje „Kanų liūtai“. Tūkstančius rinkodaros, reklamos ir viešųjų ryšių specialistų dėmesio iš viso pasaulio sulaukusiame renginyje buvo aptartos dvi pagrindinės tendencijos: vis dažniau reklamų objektu tampanti virtuali realybė ir pati svarbiausia – reklamos etika ir kūrybiškumas. Pastarieji – kaip siekiamybė sudominti žiūrovą intelektualumu, subtiliu humoru, naujomis idėjomis, netradiciniu požiūriu ir kitais originaliais būdais, o ne lengviausiu keliu – pigiu seksualumu, demonstruojant apatinius, ar bandymu papirkti žiūrovą katinėlių meilumu.

„Kanų liūtų“ apdovanojimams šiemet buvo pateikta apie 43 tūkst. reklamos, rinkodaros ir viešųjų ryšių kampanijų, kurios buvo suskirstytos į 24 skirtingas kategorijas. „What’s next“ konferencijoje galėsite pamatyti kampanijas, apdovanotas „Auksiniais liūtais“ Film ir Film Craft kategorijose.

Drąsos keisti ir kurti „What’s next“ konferencijos dalyviams linki portalas 15min – oficialus „Kanų liūtų“ atstovas Lietuvoje.