ROI OF REAL HUMAN INTERACTION

LUKAS YLA (LT)

Speaker

Pranešėjas Lukas Yla pristato temą TIKRO ŽMOGIŠKO SANTYKIO VERTĖ VERSLE

LUKAS YLA – „CityBee“ generalinis direktorius, marketingo profesionalas ir kūrybinis genijus, susilaukęs tarptautinio žiniasklaidos dėmesio dėl savo darbo paieškų žymiausiose JAV kompanijose. Jo paieškas apžvelgė tokie žiniasklaidos gigantai, kaip „Adweek“, |Forbes“, „The Next Web“, „Business Insider“ ir kiti.

Lukas tikina, kad skaitmeniniame amžiuje vartotojo ir prekės ženklo santykius dažniausiai galima įvardinti „santykiais iš išskaičiavimo. Kuo daugiau skaitmeninių priemonių ir veiklos, tuo labiau marketingistai yra apsėsti skaičių. Jie visais įmanomais būdais stengiasi išvengti marketingo priemonių, kurių negali lengvai pamatuoti skaičiavimais ir aktyviai vaikosi naujų magiškų būdų („growth hacks“) kaip pritraukti naujus klientus.

„What's Next?“ konferencijoje jis kalbės apie tikrojo žmogiškojo santykio kuriamą vertę, kaip tai padeda „CityBee“ susikurti konkurencinį pranašumą ir kiek naujų klientų galima pritraukti su dviem „emodžiais“.

KAS BUS ĮDOMU? Marketingo ir verslo profesionalams bei visiems, kuriem rūpi technologijos, į žmones orientuotų produktų kūryba ir skaitmeninės bendruomenės.

-

Speaker Lukas Yla presents the topic ROI OF REAL HUMAN INTERACTION

LUKAS YLA is the CEO of CityBee, marketing professional and a creative genius who received a massive media attention for his job hunting campaign in the US and worldwide, covered in Adweek, The Next Web, Business Insider, Forbes, national US television and more.

Lukas believes that more often than not, a relationship between the brand and the customer is based on math, not on love. The more we go digital, the more marketers are obsessed with numbers, calculations, and analytics. These days, marketing and business professionals are trying to avoid anything that could not be measured and miss big. Therefore in his lecture he will talk about how to zig when everybody zags, how real human interactions help CityBee to build competitive advantages and how to win new customers with just a few emojis.

WHO SHOULD ATTEND: Marketing, business professionals and techies interested in new technology, human centric product development, digital communities.