Branding & Identity

Monika Zalaitė (UK)

Speaker

Prekės ženklai su tikslu

Kompanijos ,,Nielsen” 2014 metais atliktas pasaulinis tyrimas (angl. Nielsen’s 2014 Global Survey) atskleidė, jog vartotojai yra linkę mokėti priemoką socialiai atsakingiems prekės ženklams ir nubausti tuos, kurie tokiais apsimeta. Dėl to prekės ženklai vis labiau naudoja šią žinią susimąstyti provokuojančioje komunikacijoje ir rinkodaroje. Kompanijos ,,Unilever” vyriausiasis rinkodaros ir komunikacijos pareigūnas Keith Weed Kanuose sakė: ,,Mūsų penki geriausiai vertinami prekės ženklai yra darnaus gyvenimo ženklai. Jie turi tikslą ir prasmę. Žmonės sieja save su jais ir tai daro dideliais mastais. Tai yra poveikis, kurį vartotojai nori matyti.”. Tad bandysime atkreipti dėmesį į tuos prekės ženklus, kuriems svarbiausia žmonės, bendruomenės ir aplinka.

BIO: Monika vadovauja projektų vadybos komandai kompanijoje „Creativebrief“ – tai visame pasaulyje lyderiaujanti agentūra, kuri rūpinasi, jog tarptautinės kompanijos rastų geriausiai jų prekės ženklo lūkesčius atitinkančias reklamos agentūras. Rasti tinkamiausius partnerius Monika padėjo tokioms pasaulinėms kompanijoms, kaip „Virging Atlantic“, „PepsiCo“, „LinkedIn“, „Jack Daniels“ ir kitoms. Jos užduotis – nuolat sekti pasaulinių rinkodaros tendencijų pulsą, reklamos agentūrų darbus ir įkvepiančius prekės ženklus, kuriems reikia naujų idėjų.

---

Brands With Purpose

Nielsen’s 2014 Global Survey showed that customers are willing to pay a premium for socially responsible brands and punish those who fake it. As a result brands are increasingly using this message in thought-provoking communications and creative mission marketing.

‘Our top five brands are sustainable living brands,’ said Keith Weed, Chief Marketing and Communications Officer for Unilever, in Cannes this year. ‘These are brands with purpose, brands with real meaning. People are engaging with them and engaging at scale. This is the sort of impact that consumers want to see.’ We are going to look at those brands who are ahead of the curve by putting people, communities and the environment first.

BIO: Monika heads up the Account Management team at Creativebrief – the leading provider of agency intelligence to brand marketers globally. Her role focuses on helping brands such as Virgin Atlantic, PepsiCo, LinkedIn and Jack Daniels amongst others to find the right agency partners. She stays constantly abreast of the vast agency landscape, providing insight into topical marketing trends, inspiring brands to innovate, disrupt and transform. She previously consulted for brands such as Jaguar Land Rover, Nestle and Sony Mobile. As such, she has a strong insight into the inner workings and challenges of marketers and their agency rosters.