The Atomic Garden Vilnius presents

Personal Branding

Trend

„Asmeninis prekės ženklas yra tai, ką žmonės apie tave kalba, kai uždarai duris“ yra pasakęs „Amazon“ įkūrėjas Džefas Bezosas. Kitais žodžiais tariant, asmeninis prekės ženklas yra procesas, kurį mes patys kuriame (kitiems) kiekvieną dieną. Kartais tą darome sąmoningai, aiškiai įvardindami sau, kokį įspūdį norime palikti, o kartais net nepagalvodami, ką apie save kitiems pasakojame, kad ir, pavyzdžiui, socialinėje medijoje.

Kodėl tai tampa taip aktualu? Asmeninio prekės ženklo įdirbio rezultatai yra akivaizdūs, nors, ko gero, juntami ne iš karto. Išsiskirti iš minios darosi vis svarbiau. Jei sustojame ir drąsiai sau įvardiname, ko siekiame karjeroje, versle, ar kt. veikloje, jau šiandien pajudame pirmyn, kur mūsų laukia ne tik platesnis ir kokybiškesnis kontaktų, klientų, partnerių ratas, atsiveriančios karjeros ar bendradarbiavimo galimybės, bet ir teisė būti savimi, proga atrasti savo ekspertinę sritį bei daugiau uždirbti. Atrasti savo asmeninio prekės ženklo išskirtinumą nėra lengvas uždavinys. Bet atradus jį atsiranda kryptingas „žinojimas, ko nori“ ir ką dėl to dar turi padaryti.

Šia tema konferencijoje kalbės Guoda Sakalauskienė.

KAM BUS ĮDOMU?

Kuriantiems prekės ženklus, dirbantiems su jais, visiems kūrybinio ir verslo sektorių atstovams.