The Atomic Garden Vilnius​ presents

Responsible Creativity

Trend

Reklama yra it XXI amžiaus religija, kuri turi milijardus sekėjų. Ji paveiki keisti tiek nedidelių grupių, tiek ir masių elgesį, įpročius ir net mintis. Pasaulis sprendžia globalinius gamtos ir visos žmonijos elgesio iššūkius. Tapome itin neatsakingais vartotojais ir, ko gero, už tai turėtume labiausiai būti “dėkingi” reklamos industrijai. Vertindami reklamas matome, kad populiari, efektyvi ar itin kūrybiška reklama nebūtinai yra gera reklama. O kas tada yra tikrai gera reklama šiandien? Kokius dar reklamos gerumo kriterijus ji turi atitikti? Šiandien jos gerumas taip pat yra vertiname ir per aktualaus socialinio poveikio perspektyvas – vertybių, politikos, šeimos, ekologijos, demokratijos, lygių teisių ir panašius kampus. Produktai ir paslaugos turi ne tik daryti mūsų gyvenimus patogesniais, bet ir prisidėti prie tvarios ateities kūrimo.

Į šią tendenciją savo pranešime gilinsis Clare McNally.

KAM BUS ĮDOMU?

Reklamos agentūrų vadovams, kūrybos vadovams, įmonių vadovams bei marketingo ir brendingo vadovams. Tai tema, apie kurią turime visi pagalvoti, padiskutuoti ir priimti aktualias kryptis savo veiksmams.

Tendenciją pristato The Atomic Garden Vilnius​.