Traveller, radio show and event host

Richardas Jonaitis >> DISCUSSION / FUTURE TRAVELLER >>

Curator/Moderator/Mentor

EN:

DISCUSSION:

FUTURE TRAVELER:

  • New ways of travel
  • New destination point - Vilnius?


LT:

DISKUSIJA:

ATEITIES KELIAUTOJAS:

  • Nauji keliavimo poreikiai
  • Vilnius - naujas kelionių taškas?


Diskusijos moderatorius:

Richardas Jonaitis - keliautojas, radijo laidų ir renginių vedėjas.


Diskusijos dalyviai:

Antonio Bechtle - kūrybos agentūros “Bechtle & Milzarajs” kūrybos direktorius ir partneris, kilęs iš Peru, Lietuvoje gyvenantis jau daugiau kaip 9 metus. Antonio Savo patirtimi dalinasi ir su jaunuoliais – reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ studentais. Savo gimtinėje studijavęs literatūrą ir komunikaciją, A.Bechtle yra ir vienas tų reklamos specialistų, kuris puikiai išmano, kokią įtaigą vartotojams turi ne tik vaizdai, bet ir žodžiai. Ne veltui tarptautinio reitingo „Lürzer's Archive“ duomenimis jis laikomas vienu geriausių reklaminių tekstų kūrėjų. Jis yra sukūręs ne vieną Lietuvos ir Vilniaus įvaizdines reklaminę kampaniją - tame tarpe "Vilnius, The G-spot of Europe" ir naująją - "Vilnius: amazing wherever you think it is", kurią pristatys ir užsienio svečiams diskusijos metu.

Sakartvelo gyventojas – Giorgi Avaliani pirmasis šalyje nukovė Kanų liūtą, „Webby“ apdovanojimą (beje, antrąjį taip pat), pirmąjį „Awwwards SOTD“, tapo pačiu pirmuoju Sakartvelo piliečiu šalies istorijoje užsitarnavusiu nuolatinę vietą tarp Kanų Liūtų žiuri narių, susilaukė daugybės kitų apdovanojimų.

Erik Kessels - Legendinės komunikacijų agentūros „KesselsKrammer” įkūrėjas, komunikacijų dizaineris, menininkas bei kuratorius, sukūres reklamos kampanijas tokiems pasaulio gigantams kaip Nike“, „Diesel“, „J&B Whisky“, „Oxfam“, „Ben“, „Vitra“ bei daugeliui kitų ir už tai laimėjo krūvą tarptautinių apdovanojimų. Nemažiau įspūdingi vyro laimėjimai ir fotografijoje – išleido virš 70-ies albumų, šiuo metu E.Kesselio darbai yra eksponuojami San Francisko modernaus meno muziejuje.

Tūkstančius peržiūrų „Youtube” generuojantis, visai netyčia Londono gidu tapes aktorius ir režisierius Julien McDonnellis tikina – turizmo sektorius patiria didį pokyčių metą. Su juo sutinka ir daugelis kelionių organizatorių, pastebintys, kad žmonės vis mažiau veržiasi į Turkiją, Ispaniją ar Graikiją, ir vis labiau ieško unikalių patirčių arčiau namų. „What’s Next?“ konferencijos dalyviams londonietis atskleis ką reikia daryti, norint būsimus turistus sudominti savo miestu, ir kas išties vilioja dabartinį keliautoją. „Esu sukūręs nemažai video apie dar nenuvalkiotus, kitų neatrastus Londono kampelius. Iš anksto planuoju kokią vietą aplankysiu ir kokius netradicinius žmones pakalbinsiu. Iš peržiūrų ir komentarų nusipiešiau aiškų šiuolaikinio keliautojo portretą. Tikiu, kad dalį mano patirties tikrai būtų įmanoma pritaikyti ir jūsų nuostabiajame Vilniuje“, – sostinę gyrė daugiametę vaidybinę patirtį sukaupęs J.Mcdonnell. Režisierius planuoja Vilniuje praleisti kelias dienas ir galbūt sukurti ir trumpą dokumentinį turistinį video klipą.