THINKING BACKWARDS TO PUSH YOUR COMPANY FORWARD

THOMAS PLANTENGA (USA)

Speaker

Pranešėjas Thomas Plantenga (Vinted) pristato temą KAIP ATVIRKŠTINIS MĄSTYMAS IŠGELBĖJO KOMPANIJĄ

THOMAS PLANTENGA yra CEO kompanijoje „Vinted“. Pernai iš Niujorko atvykęs į Vilnių savo žiniomis pasidalinti su tuo metu sunkias dienas išgyvenusia „Vinted“ komanda, jis planavo čia pabūti vos penkias savaites, bet taip ir negrįžęs į Ameriką, liko su „Vinted“. Itin daug tarptautinės patirties turintis, ne vieną kompaniją pastatęs ant „kojų“ ir per pastaruosius 7 metus gyvenęs Amsterdame, San Paule, Buenos Airėse, Nairobyje, Barselonoje, Dominikos Respublikoje bei Niujorke, šiuo metu Thomas gyvenimą kuria tarp Vilniaus ir Berlyno, padėdamas lietuvių kompanijai siekti pasaulinės sėkmės.

2016-ųjų vasarą „Vinted“ kompanija buvo gilioje duobėje. Klientų sparčiai mažėjo, o išlaidos buvo didelės kaip niekad. Teturėdami pinigų, kad išgyventų vos kelis mėnesius, „Vinted“ komanda privalėjo rasti naują išeitį. Kaip jiems pavyko išlipti iš prarajos? Thomas turi atsakymą. Pranešimo metu bus aiškinamasi, kaip mąstyti atvirkštiniu būdų, kad suprastume, kas gi padeda auginti interneto bendruomenes, sustiprinti jų poveikį ir kaip sukurti pergalingos strategijos struktūrą.

KAM BUS ĮDOMUS? Verslininkams, verslo įmonių savininkams, visiems dirbantiems ar besidominties skaitmeninių platformų ir komunikacijos internete valdymu.

-

Speaker Thomas Plantenga (Vinted) presents the topoc THINKING BACKWARDS TO PUSH YOUR COMPANY FORWARD

THOMAS PLANTENGA is Co-CEO at Vinted. In 2016 Thomas flew from New York to Vilnius to share knowledge with the Vinted team. He planned to stay for 5 weeks but never flew back to New York and helped Vinted through a successful transformation. Over the last 7 years Thomas lived in: Amsterdam, Sao Paulo, Buenos Aires, Nairobi, Cabarete, Barcelona and New York. Now as co-CEO at Vinted he splits his time between Vilnius and Berlin, helping to make Vinted a global success.

In the conference we will zoom in on how to think backwards to identify the key drivers of community-growth leverage network effects and talk about creating winning strategic frameworks.

WHO SHOULD ATTEND: Entrepreneurs, business owners, anyone working with or interested in managing digital platforms and communities online.