VAIDOTAS VALANTIEJUS (LT)

Speaker

Vaidotas Valantiejus presents the theme “Let's learn from the worst: the circus we call brand purpose"

Vaidotas Valantiejus – Strategic planner / Turning blah blahs into meaning.

Nowadays every cereal brand has to have a purpose. Detergents are manifestos for motherly love and soda drinks are fighting social injustice. How did we get here and what should we do to save real creativity.

The talk will be held in English.

WHO SHOULD ATTEND:

People who love advertising, people who hate advertising and everyone who wants to have a good laugh looking at awful ads.

-

Pranešėjas Vaidotas Valantiejus pristato temą „Pasimokykime iš blogiausių. Kaip prekės ženklai panoro būti super dvasingais"

Vaidotas Valantiejus – strategas.

Pasikaustęs sveiku humoru Vaidotas papasakos apie beviltišką prekės ženklų, net jei tai – tik pusryčių dribsniai, siekį turėti kilnesnį tikslą. Plovikliai tampa manifestu motiniškai meilei, o limonadai kovoja prieš socialinę neteisybę. Kaip mes prie to priėjome ir ką reiktų daryti, norint išsaugoti tikrą kūrybiškumą?

Vaidoto pranešimo kalba – anglų.

KAM BUS ĮDOMU:

Žmonėms, mėgstantiems reklamą, žmonėms, nekenčiantiems reklamos ir visiems, norintiems skaniai pasijuokti iš beviltiškų reklamų.