Fashion branding innovator, macro-trends analyst and researcher

Victoria Dias (AR/LT) >> Fashion Retail Futures

Speaker

Textile engineer, fashion branding innovator, macro-trends analyst and researcher

Trend: HOMO UNIQUS

BIO

Victoria Dias is a textile engineer, a fashion branding innovator, a conceptual fashion product and a brand image developer. For the last 18 years she has consulted global fashion & lifestyle brands and agencies (Marni, Sweaty Betty, WGSN) providing AI intelligence, macro-trend forecasts, material research and sustainable strategies. Victoria Dias create brands, systems & products that last, evolve and disrupt the market with a modern approach to both physical & online retail. Victoria is also a passionate lecturer on fashion business topics from branding to AI & market intelligence for online retail; from product development to communication strategies.

By using AI driven Victoria helps global retailers to get their products and pricing right optimizing goods & services life cycle and spotting market opportunities.

www.victoriadias.com

ABOUT WHAT?

Victoria will reveal the 5 need-to-know strategic ideas that will shape the fashion retail in 2023.

  • Re-commerce platforms evolution & innovations. What's coming after the resale market boom?
  • Peer-to-peer platforms redesigned. The future of sharing & brand identities.
  • Pre-loved luxury & the brandless sector -new value equations and consuming directions.
  • Haute-couture big come back and its importance in both brand cultural & financial ecosystems.
  • New experts & education: What are the future fashion jobs and what expert profile will be the industry's most seeked?

BIOGRAFIJA

Victoria Dias ­– tekstilės inžinierė, mados prekinių ženklų inovatorė, inovatyvių prekinių ženklų kūrėja, konceptualiosios mados ir įvaizdžio konsultantė, makro tendencijų analitikė bei tyrinėtoja. Pastaruosius 18 metų ji konsultavo pasaulinius mados ir gyvenimo būdo prekinius ženklus bei agentūras. Jos klientais buvo tokie pasaulio gigantai kaip „Marni”, „Sweaty Betty” ir daugelis kitų, kurie naudojosi jos dirbtinio intelekto sugeneruotomis įžvalgomis, makro-trendų analizėmis, medžiagų tyrinėjimais bei tvarumo strategijomis.

Victoria Dias kuria prekinius ženklus, sistemas ir produktus, kurie išlieka, tobulėja, auga. Jai sekasi supurtyti nusistovėjusią rinką – ir virtualią, ir fizinę.

Ji taip pat aistringa mados verslo dalykų dėstytoja – nuo prekės ženklų iki dirbtinio intelekto bei rinkos duomenų tyrimų, nuo produkto vystymo iki komunikacijos strategijų. Padedama dirbtinio intelekto Victoria didžiausiems pasaulio drabužių prekybininkams nustato tinkamas kainas, optimizuoja prekę ir jos aptarnavimo ciklą bei stebi rinką ir fiksuoja jos teikiamas galimybes.

www.victoriadias.com

APIE KĄ?

Victoria papasakos apie 5 strategijas, kurias būtina žinoti, norint suprasti, kas darys įtaka mados verslui 2023-iaisiais.

  • Perpardavinėjimo platformų evoliucija ir inovacijos. Kas laukia po to?
  • Naujovės žmonių dalijimosi platformų dizaino sektoriuje. Dalijomosi ir prekinių ženklų ateitis.
  • Naujos dėvėtos prabangos prekių ir apdarų be prekinių ženklų vertės formulės ir vartojimo kryptys.
  • Didysis aukštosios mados sugrįžimas ir jo svarba kultūrinei ir finansinei ekosistemai.
  • Naujieji ekspertai ir mokslas: Kokie mados ateities darbai ir kokie ekspertai taps geidžiamiausiais rinkoje.


Tendencija: HOMO UNIQUS